frgehtn

button

Jullie kraamfeest tot in de puntjes verzorgd

Gefeliciteerd! Jullie verwachten binnenkort je kindje. Er komt de eerste weken veel op jullie af, en daarnaast willen jullie ook zoveel mogelijk genieten van het gezin. Heel begrijpelijk dat je er dan niet op zit te wachten als er continu kraamvisite over de vloer komt. Het organiseren van een kraamfeest is hiervoor de ideale uitkomst! Jouw Event Team kan de organisatie hiervan volledig uit handen nemen, zodat jullie je tijdens het feest kunnen focussen op de baby en de kraamvisite. 

Organisatie van A-Z

Jouw Event Team verzorgd jullie kraamfeest van A-Z. Denk hierbij aan het verzorgen van de decoratie, hapjes, drankjes, personeel, ontvangst van jullie gasten en partymaterialen zoals tafels en glaswerk. Daarnaast zorgen wij ervoor dat alles tijdig klaarstaat en natuurlijk ruimen wij na afloop alles weer netjes op.

Hoe ziet het kraamfeest pakket eruit?

Een uitgebreid kennismakingsgesprek

Voldoende personeel die de genodigden ontvangen, voorzien van hapjes en drankjes en alles opbouwen en opruimen

Onbeperkt koffie en thee

Onbeperkt frisdrank, limonade, wijn en bier

Glaswerk en statafels inclusief witte rokken

3 hapjes per persoon, zoutjes op tafel en snoepjes en snacks voor de kinderen

Geboorte chocolaatjes, koekjes en uiteraard onbeperkt beschuit met muisjes

Decoratie zoals slingers, servetten en ballonnen in thema kleur

Alles wordt vooraf naar wens gedecoreerd en opgebouwd en na afloop wordt alles weer netjes opgeruimd

Het ´standaard´ kraamfeest pakket is beschikbaar v.a. €13,95 per volwassene en v.a. €8,95 per kind.

Uiteraard is het standaard pakket geheel naar eigen wensen aan te passen. Zie hieronder de lijst met een aantal mogelijkheden.

De prijzen zijn berekend op basis van een 3 uur durend kraamfeest. Prijzen zijn inclusief 21% BTW en exclusief reiskosten (€0,25 per kilometer vanaf Noordwijk)

Extra opties

Ontvangst met prosecco: € 2,50 p.s.

Bedankjes voor de genodigden: v.a. €2,25 p.s.

Taart, petit fours, cupcakes, donutwall: prijs op aanvraag

Extra styling: bijvoorbeeld een flowerwall, extra (helium) ballonnen, bloemen: prijs op aanvraag

Vermaak voor de kinderen: prijs op aanvraag

Extra hapjes: prijs op aanvraag

1-min
Sweettable kraamfeest
Cupcakes babyshower
Bord it's a girl
1-min
Cupcakes babyshower

Hoe gaan we te werk om een kraamfeest te organiseren?

1. Kennismakingsgesprek. We starten met een kennismakingsgesprek om jullie wensen te bespreken.  Alles is bespreekbaar en wij denken graag met je mee.

2. Offerte op maat. Vervolgens sturen wij een offerte op maat toe.

3. Aan de slag! Zijn jullie net zo enthousiast geworden als wij zijn en willen jullie samen met ons een geweldig kraamfeest organiseren? Super leuk! Dan gaan we aan de slag!

4. Detailbespreking. Uiterlijk twee weken voor jullie kraamfeest hebben we nog even contact (indien mogelijk op locatie) om de laatste punten door te spreken.

5. Laatste check. Vervolgens zetten wij de laatste puntjes op de i en nemen wij contact op met alle leveranciers om de laatste check te doen en afspraken te maken.

6. De dag van het kraamfeest. Daarnaast zijn wij op de dag van het kraamfeest aanwezig als coördinator. Wij zijn het eerste aanspreekpunt voor jullie, alle genodigden en de leveranciers. Wij zorgen ervoor dat de dag vlekkeloos verloopt en dat jullie onbezorgd kunnen genieten van het kraamfeest.

Interesse? Neem contact op!